Optimale inzet
Samen met jou zorgen we ervoor dat we keer op keer het maximale uit de software halen.
Laat jij je software na de implementatie voor wat het is? Of wil je blijven innoveren, optimaliseren en excelleren? Maar om het maximale uit je software te halen, heb je bepaalde, diepgaande kennis nodig die je niet altijd zelf in huis hebt. De mensen in ons Expertcentrum hebben dat wel!
Onze consultants hebben jarenlange ervaring en diepgaande kennis op het gebied van datamigratie en de mogelijkheden die de software van AFAS biedt. Hierdoor zijn ze in staat om voor jouw organisatie alles uit de software te halen en ben je verzekerd van continue ondersteuning op het gebied van het beheer.
Het Expertcentrum bestaat uit een team AFAS Experts dat jou bij verschillende vragen en uitdagingen kan helpen. Naast het begeleiden van het beheer, optimalisatie en inrichting van de software, bieden ze ondersteuning bij het opzetten, trainen en vormgeven van functioneel beheer rondom AFAS Profit, In- en OutSite en koppelingen. Met een abonnement op het Expertcentrum ben je altijd verzekerd van snelle beschikbaarheid, kun je deelnemen aan online inloopspreekuren en word je proactief op de hoogte gehouden van belangrijke updates, (wets-)wijzigingen en optimalisatie mogelijkheden.
Samen met jou zorgen we ervoor dat we keer op keer het maximale uit de software halen.
Met een abonnement op het Expertcentrum ben je altijd verzekerd van onze beste consultants.
We houden je pro-actief op de hoogte van aankomende software updates en wettelijke wijzigingen.
We organiseren online inloopuren waar je aan kunt deelnemen en je vragen kan stellen.
We gaan graag met je in gesprek over een passend abonnement voor jouw organisatie.
De afgelopen jaren heeft Fides BTE Nederland B.V. veel geholpen met de inrichting van AFAS Profit, InSite en komend jaar ook OutSite.
Pascal, en haar collega’s, denken goed met ons mee in wat wij willen en hoe ze het beste kunnen helpen bij het realiseren van deze wensen.
Wij ervaren dit als een erg prettige en vooral ook leuke samenwerking, waarbij wij zelf ook veel leren over de mogelijkheden die AFAS te bieden heeft.
Als organisatie zijn we Fides erg dankbaar voor de hulp bij de professionalisering van onze HR-afdeling.
Samen hebben we al grote slagen gemaakt en we hopen dit in de toekomst voort te kunnen zetten!
Projectleider AFAS | HR, BTE Nederland B.V.
I.v.m implementatie en ontwikkeling van AFAS binnen Factor 5 hebben wij gekozen voor Fides. De juiste keuze!
Goede service en heel veel kennis. Goed bereikbaar en altijd bereid om gevraagd en ongevraagd mee te denken naar de beste oplossingen en instellingen voor onze organisatie. Heldere communicatie en ook vaak net even een stapje extra doen.
Wij zijn heel tevreden en hebben Fides inmiddels aangeraden bij collega organisaties!
Algemeen directeur, Factor 5
Wij hebben met Pascal een topconsultant van Fides: denkt in mogelijkheden en oplossingen, pro-actief, deskundig, betrouwbaar, flexibel en communicatief sterk.
Toont zich verbonden aan ons team, onze processen en onze uitdagingen en dat maakt haar wat ons betreft méér dan een consultant!
Hoofd P&O Services, Sint Maartenskliniek
Fides en AFAS hebben de afgelopen jaren bij honderden Zorg- Onderwijsorganisaties en Overheden succesvol samengewerkt aan een soepele overgang naar AFAS Profit.
Wanneer jouw organisatie ook besluit om met de software van AFAS te gaan werken, wil je dat de data uit je oude systeem foutloos en geruisloos meeverhuist. Wij begeleiden het gehele traject en zorgen ervoor dat alles omtrent beheer, ontwikkeling en koppelingen met AFAS Profit en AFAS InSite goed verloopt.
Heb je vragen over ons expertcentrum? Of ben je nieuwsgierig naar onze ervaring bij andere organisaties?
Je kunt contact opnemen via het formulier, ons bellen op
0850 – 655 346 of e-mailen naar info@fidessolutions.nl.
Dit is wat je kunt verwachten:
Aanvraag ontvangen
We hebben je aanvraag ontvangen en zijn razend benieuwd naar de reden.
Contactmoment
Onze specialisten nemen contact met je op en samen bepalen we wat de vervolgstappen zijn.
De samenwerking
De start van een prachtige samenwerking? Wij kunnen niet wachten om te starten!
Om het optimale rendement uit de software van AFAS te halen, en te blijven halen, is structureel aandacht nodig voor applicatiebeheer en functioneel beheer. Want na de implementatie begint het echte werk pas echt en daar is kennis voor nodig nodig die je vaak niet zelf in huis hebt. De experts van Fides staan voor je klaar met advies en helpen je met het opzetten van een beheerorganisatie waardoor het functioneel beheer van AFAS een continu proces wordt.
In veel organisaties wordt het onderscheid gemaakt tussen functioneel beheer en applicatiebeheer. Functioneel beheer is vooral op de business georiënteerd en bekijkt hoe de organisatie optimaal ondersteund kan worden vanuit de inrichting van de processen in de software. Applicatiebeheer houdt zich met name bezig met de technische kant. De applicatiebeheerder zorgt ervoor dat de software functioneert en altijd beschikbaar is voor de eindgebruikers.
Uitbesteden functioneel beheer van AFAS?
Het beheren van de functionaliteit van een applicatie vraagt dus uitgebreide kennis van zowel de software als de business en processen die je ermee wilt ondersteunen. De consultants van Fides onderscheiden zich door:
Het is belangrijk dat de beheerorganisatie voldoende tijd krijgt om de processen te optimaliseren en te innoveren. Zo voorkom je dat je beheerders alleen brandjes blussen en blijf je als organisatie slagen maken in de automatisering en het verdampen van werk.
Neem dan vrijblijvend contact op met een van onze specialisten. Dan bekijken we samen wat er mogelijk is!
Beechavenue 16, 1119 PT Schiphol-Rijk
Geopend maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00