Fides Integratieservice

Koppel je belangrijkste applicaties aan AFAS

Werken jullie met de software van AFAS, maar hebben jullie ook nog andere (branche)specifieke software? Voor een optimale automatisering en interoperabiliteit tussen de verschillende applicaties, integeren wij verschillende pakketten dankzij de Fides Integratie Service.

Gebruik de kracht van je data

Al ruim 120 koppelingen met AFAS

Door jouw systemen en software te koppelen via onze Fides Integratieservice, neemt de kracht van je software systeem en je bestaande data alleen maar toe.

Connext Go! Yenlo Fides Solutions

Connext Go!

Snel en effectief integreren van systemen

Met ons platform Connext Go! ontwikkelen we tijdbesparende integraties die applicaties en processen verbinden. Hiermee kan jij effectief werken en optimaal gebruik maken van de data in jouw organisatie. wij zorgen ervoor dat systemen elkaar ‘begrijpen’ waardoor het uitwisselen van data aanzienlijk makkelijker, sneller en efficiënter verloopt. Inmiddels hebben wij ruim al ruim 120 koppelingen met AFAS Software ontwikkeld voor onze klanten in de Zorg, Onderwijs en Overheid

 

Snel en effectief integreren van systemen

1

Eenmalige vastlegging

Het dubbel invoeren van data is hiermee definitief verleden tijd.

2

Voorkom fouten

Doordat data nu nog maar op 1 centrale plek vastligt en aangepast wordt.

3

Data beschikbaar

Analyseer en rapporteer op basis van alle benodigde cruciale data.

4

Volledige ontzorging

Wij regelen de ontwikkeling, infrastructuur en support voor je.

5

Branche expertise

Ruim 120 koppelingen beschikbaar voor Zorg, Onderwijs en Overheid.

Goede service en heel veel kennis

De afgelopen jaren heeft Fides BTE Nederland B.V. veel geholpen met de inrichting van AFAS Profit, InSite en komend jaar ook OutSite.

Pascal, en haar collega’s, denken goed met ons mee in wat wij willen en hoe ze het beste kunnen helpen bij het realiseren van deze wensen.

Wij ervaren dit als een erg prettige en vooral ook leuke samenwerking, waarbij wij zelf ook veel leren over de mogelijkheden die AFAS te bieden heeft.

Als organisatie zijn we Fides erg dankbaar voor de hulp bij de professionalisering van onze HR-afdeling.

Samen hebben we al grote slagen gemaakt en we hopen dit in de toekomst voort te kunnen zetten!

Elise Hoeboer

Projectleider AFAS | HR, BTE Nederland B.V.

De juiste keuze!

I.v.m implementatie en ontwikkeling van AFAS binnen Factor 5 hebben wij gekozen voor Fides. De juiste keuze!

Goede service en heel veel kennis. Goed bereikbaar en altijd bereid om gevraagd en ongevraagd mee te denken naar de beste oplossingen en instellingen voor onze organisatie. Heldere communicatie en ook vaak net even een stapje extra doen.

Wij zijn heel tevreden en hebben Fides inmiddels aangeraden bij collega organisaties!

Nils van den Berg

Algemeen directeur, Factor 5

Topconsultant

Wij hebben met Pascal een topconsultant van Fides: denkt in mogelijkheden en oplossingen, pro-actief, deskundig, betrouwbaar, flexibel en communicatief sterk.

Toont zich verbonden aan ons team, onze processen en onze uitdagingen en dat maakt haar wat ons betreft méér dan een consultant!

Martijn de Graauw

Hoofd P&O Services, Sint Maartenskliniek

Fides, dé AFAS partner voor datamigratie, integratie en optimalisatie

Fides en AFAS hebben de afgelopen jaren bij honderden Zorginstellingen, Onderwijsorganisaties en Overheden succesvol samengewerkt aan een soepele overgang naar AFAS Profit.

Wanneer jouw organisatie ook besluit om met de software van AFAS te gaan werken, wil je dat de data uit je oude systeem foutloos en geruisloos meeverhuist. Wij begeleiden het gehele traject en zorgen ervoor dat alles omtrent beheer, ontwikkeling en koppelingen met AFAS Profit en AFAS InSite goed verloopt.

Profiteren van integreren

Koppel je applicaties aan AFAS

De laatste jaren kiezen steeds meer organisaties in de publieke sector ervoor om over te stappen op de geïntegreerde oplossing van AFAS Software. Vanuit één pakket kan een groot deel van alle administratieve processen worden uitgevoerd en dat heeft veel voordelen:

  • Alle informatie ligt vast op één centrale plek;
  • Iedereen werkt vanuit hetzelfde systeem;
  • Gegevens worden eenmalig ingevoerd;
  • Uniforme werkwijze;
  • Minder kans op fouten;
  • Betere samenwerking tussen afdelingen;
  • Meer analyse- en rapportage mogelijkheden.

Neem contact op met Fides

Heb je vragen over onze integratieservice? Of ben je nieuwsgierig naar onze ervaring bij andere organisaties?

Je kunt contact opnemen via het formulier, ons bellen op
0850 – 655 346 of e-mailen naar info@fidessolutions.nl.

Ingevuld? Hoe nu verder?

Dit is wat je kunt verwachten:

1

Aanvraag ontvangen

We hebben je aanvraag ontvangen en zijn razend benieuwd naar de reden.

2

Contactmoment

Onze specialisten nemen contact met je op en samen bepalen we wat de vervolgstappen zijn.

3

De samenwerking

De start van een prachtige samenwerking? Wij kunnen niet wachten om te starten!

Aanvraagformulier integratieservice

AVG
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.